Followers

Tinggalkan Jejak Anda !

Daisypath Happy Birthday tickers

8 March 2012

Rindu BFF


Hai guys. Comot nak nangis . Comot rindu best friend Comot sangat. Yang sentiasa ada. Even perangai kami berbeza, tapi kami saling memahami.

Ain aku rindu kau ! Rindu sangat ! Bila lah boleh lepak-lepak lagi kan ?


Nie kawan baik Comot . Her name is Ain. Kalau dalam kelas kena panggil Ain Azhar sebab dalam kelas ada dua orang insan bernama Ain. Yang sorang lagi tu panggil Ain Rozaki.

And I miss Ain Azhar ni sangat-sangat. Rindu nak gaduh dengan dia . Teringat pulak. Dulu-dulu kan, tak silap since form 4 dia selalu panggil Comot ni "baby" sebab nya dia cakap Comot nie manja and suka menangis macam baby . Tak masuk akal langsung . Mujurlah panggilan tu tak berkekalan. 

Dulu time mula-mula rapat, kami hanya bersaya-awak. Then Ain-Anis . Pastu aku-kau. Sampai sekarang . HAHA ! Rindu dia sangat ! Nak lepak ngan dia !

Even kami selalu gaduh, she is my only best friend. Dia anak bongsu. Kadang-kadang terserlah kemanjaan dia. Tapi dia tak mengakuinya . Tapi apa pun, dia tetap manja jugak !

Ain ! Aku rindu kau . Aku nak nangis sangat bila kau reply chat aku tadi. Rindu kau gila-gila.
Ingat, we are best friends forever.

No comments:

Post a Comment