Followers

Tinggalkan Jejak Anda !

Daisypath Happy Birthday tickers

30 April 2013

Musibah PRU 13

Ambang PRU 13 semakin menghampiri. Warga Malaysia yang telah layak mengundi telah bersiap siaga untuk pulang ke kampung lebih awal untuk menunaikan tanggungjawab sebagai pengundi. Namun, di kesibukan dan keseronokan pulang ke kampung, sering terjadi musibah-musibah terutamanya KEMALANGAN JALAN RAYA.

Berita terbaru, bertarikh hari ini 30 Mei 2013 di mana sebuah kemalangan telah berlaku di Wakaf Tapai, Terengganu, yang melibatkan seorang pegawai polis, Supt. Haji Ghazali bin Haji Daud, Urusetia Bahagian Agama dan Kaunseling Bukit Aman, yang akan bertugas sewaktu PRU 13 nanti.

Beliau bersama isteri dan anak-anaknya bertolak pulang ke kampung halaman telah terlibat dalam kemalangan pada jam 3pagi tadi. Dan kemalangan tersebut telah mengakibatkan beliau mengalami patah kaki kanan, dan lebih memilukan isteri dan dua orang anaknya maut dalam kemalangan itu. Dua lagi anaknya berumur 12tahun dan bayi hanya cedera ringan. Mereka ditempatkan di Hospital Sultanah Nur Zahirah.

Merujuk kepada berita TV1 sebentar tadi, ibu kepada Supt. Haji Ghazali mengatakan bahawa beliau tidak memberitahu kepadanya ingin pulang ke kampung, tidak seperti biasa di mana beliau akan menelefonnya untuk memberitahu perkhabaran itu.

Di bawah ni ada beberapa kepilan gambar siang tadi, di mana Timbalan Ketua Polis Negara, YDH Tan Sri Dato' Sri Khalid bin Abu Bakar bersama isteri, Puan Sri Datin Sri Imran binti Ibrahim yang sempat meluangkan masa melawat beliau. Hadir sama dalam lawatan tersebut, YDH Dato; Haji Jamshah bin Mustapa, Ketua Polis Terengganu dan YDH Dato' Hamzah bin Md. Jamil, Timbalan Ketua Polis Terengganu bersama Y.Bahagia Datin Azaha binti Mohd Amin. 













Saya sebagai rakyat Terengganu bersimpati dan takziah kepada keluarga Supt. Haji Ghazali dan semoga Tuan dan anak-anak cepat sembuh. Semoga ALLAH merahmati roh isteri dan anak-anak Tuan.

Al-fatihah.



Gambar oleh : PDRM Terengganu

No comments:

Post a Comment