Followers

Tinggalkan Jejak Anda !

Daisypath Happy Birthday tickers

29 April 2013

Berubah Wajah

Dia boleh bertukar wajah, boleh berubah suara, ini bukan cerita hantu, puntianak malam.
siang hari pun dia ada, malam hari boleh membuta. Jaga-jaga minyak petrol boleh ditelannya.

Ingat tak lagu apa ? Hihihi Meh tengok kat SINI. Haa, cerita ni la. Tak silap zaman sekolah lagi. Jangan takut nak bukak, nanti dia automatik new tab. Kisah ni takkan hilang disini sahaje :D

Semalam 28hb April 2013, dari pagi aku bangun tidur, sampai la ke Asar aku duk usha tutorial tu tutorial nih, tapi aku still tak puas hati sebab apa yang aku nak takde ! and tak menjadi ! Ahhhh !


Besar punya aku letak menandakan bahawa aku tersangat geram !

Petang tu pulak pergi rumah Che Long aka Makcik aku. Hantar baju Bonda nak tempah untuk Hari Guru nanti. Untung ler asyik baju baru je :3 Otw ke rumah Che Long tu kan, Bonda ada berhenti tepi jalan, beli makanan nak bawak pi sana. Aku pun letak sekali Rojak Ayam ngan Pulut Kuning. Adik aku bantai Bihun Tomyam. Aku teringin tapi nak Bonda buat lagi best boleh tambah banyak-banyak. Miahaha. Abah pulak bantai ayam berapa ketul ntah. Nampak tak tahap kebuluran kitorang.

Rojak Ayam tu tau kitorang err ehem maksud aku adik aku and aku ler, makan macam mana ? Bukak ikatan kat plastik-plastik tu dan curah je kuah kacang tu dlm plastik tu. Makan without sudu, bayangkan.


Begini lah kot rupanya. Err , anak siapa ni ya, pinjam kat Pak Cik Google :3

Err, korang marah ke ? Actually ni link yang sebetulnya untuk lagu mula-mula tadi tuh. Hihihi. Klik SINI. Kali ni tak main-main dah. Serious ni.


Haa nampak tak ke-serious-an dia. Memandangkan aku sakit perut, apa kata kita layan gambar-gambar kat bawah sat. Enjoy !



aww ! tomei tomei tomei !


Waa.. tengok mata dia ! Macam kita kena pukau. Dah stop sampai sini jangan scroll lagi dah. Sakit perut ni...




Anda punya mana satu ? Hihihihi





No comments:

Post a Comment