Followers

Tinggalkan Jejak Anda !

24 February 2012

Si Comot


Hai semua . Dah jam 14:22 waktu Malaysia. Kaum Adam mesti baru balik dari solat Jumaat kan ? Hari ni kan, Comot nak memperkenalkan seseorang yang juga dikenali sebagai Comot. Sebenarnya, nama blog baru Comot nie pun disebabkan dia lah. 

Hehe, his name is Haziq.


Dia comel ! Haziq atau nama comel dia Ajiq nie jugak seorang yang sangat berfikiran positif . Sangat kelakar, sangat baik. Kalau Comot tengah marah-marahkan, dialah penenang keadaan.

Kira setiap malam la kami bermesej. Tu pun kalau ada kredit . Tapi kan, Comot memang nak bagitau kat korang semua yang Ajiq ni baik sangat ! 

Siapa cakap dia Chinese ? Dengar dia cakap dulu baru korang boleh tentukan yang dia nie Chinese ke Melayu. Faham ?

No comments:

Post a Comment