Followers

Tinggalkan Jejak Anda !

Daisypath Happy Birthday tickers

11 August 2013

Dia

Ya ALLAH, sesungguhnya jodohku hanya ALLAH yang tahu.

Perkenalan yang singkat aku dengan Shah dalam masa yang singkat , membawa kepada hubungan yang serious. Aku agak teragak-agak untuk mengagak bahawa agak keberatan untuk aku mengagak niatnya. Asal yang macam lipan terbelit ni...

Shah saudara baru. Muallaf. Awal-awal aku kenal dia, yeah.. memang selalu tertinggal Subuh, tapi solat lain complete. But akhir-akhir ni, dia macam terlalu jauh. Haritu he said masuk club dengan brother II dia. He said dia tak minum. Yang lain je yang minum, tapi naluri aku cakap dia minum ! Hanya ALLAH yang tahu.

Dia sibuk berniaga. Dia nak aku ada dekat dengan dia tuk sambut Aidilfitri sesama. Tapi , kami bukan lagi husband-wife yang sah. Aku tak patut ikut cakap dia. Nak II ni raya pertama dia. Aku langsung tak mintak maaf, katanya. Yeke ? Aku tak ingatlah..

Tadi pulak, dia text, mintak gambar II aku, and suruh buang gambar dalam FB. Aku pun ikut je la... Send la sekeping gambar baru. Then gambar dalam FB 2nd aku just for him, aku dah delete. Then dia text lagi, nak 4 nombor. Aku pun dah pelik. Aku tanya nak buat apa kan.. Dia cakap nak beli. Beli apa ? Beli nombor la. Nombor apa ? Nombor ekor. Lailahailallah.. Aku cakap tak payah la. Dia cakap be sporting okay, I just nak beli je. RM1 je pun. Aku pun bagi nombor 2072. Then dia cakap thanks, kot II dapat duit raya lebih sikit. Aku pun naik geram.

Ni ke bakal suami aku ? Aku taknak orang macam ni. He's too much !

Syg, please jangan buat I benci U and orang-orang macam U.

No comments:

Post a Comment