Followers

Tinggalkan Jejak Anda !

Daisypath Happy Birthday tickers

5 October 2012

Sekapur Sireh

Assalamualaikum wbt,

pertama sekali, aku ingin memanjatkan kesyukuran kepada ALLAH swt, kerana aku masih mengingati blog aku, password serta emelnya sekali. Walaupun berhabuk tebal 100inci, namun, ku tetap berusaha membersihkannya.

Kedua sekali, aku ingin berterima kasih kepada mereka-II yang sering mengadu akan ketidak-update-an blog yang tersayang. Kadang-II cerita tu baaaaaanyakk sangat. Tapi kadang-II masa tak mengizinkan. Yeke ? Kadang-II malas pun ada.

Ketiga sekali, aku bersyukur sangat sebab aku dah siap tukar background, and banner aku, text font, size and sewaktu dengannya. Cuma widget nya masih sama kerana tiada ke-idea-an untuk menambah apa lagi, bukan apa AA takut blog berat je. Hihih

Jap-III.. Sejak bila nickname aku jadi AA nie ? Boleh la,,, Anis Azman. Kann ? Ahaks.

Keempat sekali, err aku rasa dah takde kut ? Banyak cerita ni.. Nanti lepas maghrib sambung ye ? Maaf post ni takde label. Harap maklum :D

# Dah macam SEKAPUR SIREH pum... heee


No comments:

Post a Comment